Часті запитання

Може хтось вже цікавився тим, що цікавить вас.

Що означає статус "На модерації"?

Після створення події, вона відправляється на модерацію. Модерація може тривати до 1-ї години. Після чого подія переходить в статус "Активно" і буде відображатися в списку подій на сайті.
Даний процес дозволяє забезпечувати необхідний рівень якості розміщення інформації про події.

Які бувають статуси при створенні події?

Для кожної події можливий один з 5 статусів: "Активно", "На модерації", "Відхилено", "Неактивне" і "Скасовано". Якщо подія має статус "Відхилено", додатково буде представлена ​​інформація про причини відхилення.

Чи є обмеження розмірів та формат зображення при створенні івенту?

Зображення повинно мати розмір не більше 5 Мб і мати розширення не менше 800х400 пікселів. Підтримуються наступні формати зображень: jpg, png.

Чи є обмеження на кількість розміщених подій на платформі?

Ні, обмеження на кількість розміщених подій відсутні. Але не допускається дублювання інформації про одну й ту ж подію.

Чи буде у мене можливість отримувати відгуки та рейтинг від відвідувачів моїх івентів?

Так, така можливість буде. Підключення даного функціоналу заплановано після запуску можливості продажу квитків.

Як створити промокод?

1. Залогінитись в аккаунт організатора.
2. Зайти на вкладку “Промокоди”.
3. Натиснути на кнопку “Створити”.
4. Вказуєте Назву коду, знижку у % та зберігаєте.
Далі після створення івенту, чи при його редагуванні на вкладці Квитки, ви можете добавити чи змінити промокод.