Як стати організатором

Все дуже просто!

Менш ніж за 3 хвилини ви зможете створити і опублікувати інформацію про свої події на сайті. Для цього потрібно налаштувати акаунт організатора, виконавши всього 4 прості дії:

1. Зареєструватися на сайті.

2. Зайти на вкладку “Налаштування” -> “Організатор” в особистому кабінеті.

3. Заповнити поля форми і обрати зображення логотипу організатора.

4. Натиснути на кнопку “Зберегти”.

Після збереження інформації про організатора, в особистому кабінеті (зліва над пунктами меню) з'явиться можливість обрати тип кабінету - відвідувач чи організатор. Обравши тип “Організатор”, в кабінеті буде доступний функціонал для створення та управління подіями.

Процес налаштування акаунту організатора можна подивитись на відео нижче.